דרכון רומני: כרטיס הכניסה שלכם לאירופה

מערכת שורש  יא תמוז, תשפד  17/07/2024

ככל שתכניסו לתמונה עורכת דין בשלב מוקדם יותר, כך הסיכוי שתקבלו את הדרכון הרומני שלכם מהר יהיה יותר גדול
.......................

דרכון רומני: כרטיס הכניסה שלכם לאירופה

צילום: freepik

אם יש משהו שאפשר לומר על משפחות ישראליות שהמקור שלהן הוא ברומניה, זה שיש להן קשר חזק למדינה הזאת. רומניה היא מדינה עם נופים נפלאים ועם אוכל נהדר. יש בה אנשים חברותיים ביותר והיא נמצאת בהתפתחות מתמדת. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, רוצים לבדוק האם מגיע לכם לקבל דרכון רומני. בעזרת הדרכון הרומני החיים שלכם יכולים להיראות אחרים, בין היתר, כי רומניה היא חלק מהאיחוד האירופי. זה אומר שאם יהיה לכם דרכון, תוכלו להיכנס לכל מדינה באיחוד. לא רק שתוכלו להיכנס לכל מדינה באירופה, אלא גם תוכלו ללמוד, לגור, לחיות וגם ליהנות מלא מעט זכויות. לכן, אם תוכלו לבדוק את הדברים ויתברר שאתם אכן זכאים לדרכון רומני, מה פתאום שתוותרו על כך?

למה כדאי להוציא דרכון רומני כדאי לקבל עזרה?

אין ויכוח על כך שכדי להוציא דרכון רומני אתם תצטרכו להתמודד עם לא מעט בירוקרטיה. יש מספר שלבים שבדרך כלל צריך לעבור עד שמקבלים את הדרכון, והם:

  • בירור זכאות
  • איסוף המסמכים
  • הגשת הבקשה
  • קבלת האזרחות
  • קבלת הדרכון

כתוצאה מכך שצריך להתנהל מול שגרירות רומניה, אין ספק שהעניין הופך להיות מורכב יותר. ראשית, לא כל אדם שזכאי לקבל דרכון יודע את השפה. שנית, הרבה פעמים בירוקרטיה של מדינה זרה עלולה להיות מורכבת יותר. אם כך, נשאלת השאלה, מה באמת עושים? והאם הוצאת הדרכון הרומני שלכם זה משהו שאתם צריכים להתמודד איתו לבד? התשובה היא בפירוש לא. יש הרבה אנשי מקצוע שעובדים היום בתחום הזה ויוכלו לעזור לכם, אז למה שלא תפנו אל אחד מהם?

איך לבחור עורכת דין טובה שתוכל לסייע לכם?

ברור לכם שאתם לא מתכוונים לוותר על הוצאת דרכון רומני? עשיתם בירורים ראשוניים ונדמה לכם שאתם זכאים? אם כך, כדאי שתדעו: לא מומלץ לדחות את בחירת עורכת הדין שתוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך. ככל שתכניסו לתמונה עורכת דין בשלב מוקדם יותר, כך הסיכוי שתקבלו את הדרכון שלכם מהר יהיה יותר גדול. עם זאת, בהחלט יש טעם לבדוק בשבע עיניים ממי אתם רוצים לקבל עזרה. לא חסרים אנשי מקצוע שעובדים בתחום הדרכונים הזרים, בין אם מדובר על דרכון רומני, פולני או כל דרכון אחר. עם זאת, האם על כל עורכת דין תוכלו לסמוך? והאם כל אשת מקצוע מהתחום הזה מגיעה עם ידע וניסיון? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לברר היטב באיזו עורכת דין אתם בוחרים, ולא כדאי להתפשר. אתם צריכים לצידכם אשת מקצוע שיודעת את העבודה. לכן כדאי שתכירו את עו"ד מאיה לנקר ירדני, כי איתה תגיעו לדרכון שלכם הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. צרו איתה קשר עוד היום, התחילו את התהליך והדרכון שלכם לא יאחר להגיע.